Při nákupu nad 2500 Kč můžete v košíku využít dodatečný 5% slevový kupón: sevo5
Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
08:00 - 17:00
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 500,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Blog
Střelná zbraň: Pořídit si ji či nepořídit?
07.02.2023 Zbraně
Střelná zbraň: Pořídit si ji či nepořídit?
Uvažujete o pořízení střelné zbraně, ale stále ještě váháte? Na jedné straně jsou vhodné, ale mají i své nevýhody. Pojďme si obojí shrnout. číst celé
Plynová zbraň: Ano nebo ne?
26.01.2023 Zbraně
Plynová zbraň: Ano nebo ne?
Lidé mají pro svou sebeobranu různé prostředky. Používání některých z nich mají omezení pouze věkem, u střelných zbraní musíte získat zbrojní průkaz. ... číst celé
Jak na sebeobranu nahlíží právo?
04.01.2023 Sebeobrana
Jak na sebeobranu nahlíží právo?
Každý člověk má právo na sebeobranu, ale ta musí být přiměřená. To je dost obecný pojem. Pojďme se proto blíže podívat na to, co na sebeobranu říká če... číst celé
Zobrazit všechny články
Doprava

Doprava zdarma

  1. Úvod
  2. Vše o nákupu
  3. Reklamace a vrácení zboží
Reklamace a vrácení zboží

Vrácení zboží ve 14 dnech

Vámi zakoupené zboží nám můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu.

Postup vrácení zboží:

  1. Vytiskněte si a vyplňte tento formulář pro vrácení ve 14 dnech. 
  2. Kontaktujte nás, zašleme Vám kód pro vrácení zboží, který nahlásíte Zásilkovně, abyste nemuseli platit poštovné.
  3. Zboží pečlivě zabalte. Do balíku příložte vyplněný formulář a fakturu.
  4. Vydejte se na kteroukoliv pobočku Zásilkovny. Tam nahlásíte kód pro zpětné odeslání zboží (viz bod 1) a obsluha na balík nalepí štítek. Toť vše.
  5. Jakmile nám zboží dorazí, obratem ho zkontrolujeme a zařídíme odeslání peněz zpět na váš účet.

 

Reklamace zboží

Pokud na zboží objevíte jakýkoli nedostatek, tak nás neváhejte kontaktovat s reklamací. Na zboží se vztahuje zákonná dvouletá záruka.

Postup reklamace:

  1. Jako první nás kontaktujte pomocí emailu info@sevo.cz, kde nám vadu nebo problém blíže popíšete. Někdy se stane, že jsem schopni poradit i na dálku.
  2. Pokud nebude závadu možné vyřešit na dálku, tak prosím vyplňte reklamační formulář, který nám zašlete vyplněný spolu s reklamovaným zbožím a fakturou.
  3. Pokud není zboží možné opravit, domluvíme se na výměně zboží nebo vrácení celé kupní částky.

 

Vady způsobené běžným opotřebením nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat.

Pokud jste zboží kupovali na IČO, tak se na Vás dvouletá záruka nevztahuje. Samozřejmě nás ale kontaktujte a pokusíme se společně něco vymyslet.

                              

Kde si můžete zboží vyzvednout?

Osobní odběr po domluvě v Jablonci nad Nisou.

Rychlý kontakt
SEVO.cz
Jiří Vokoun
Jiří Vokoun
08:00 - 17:00
©2023 | SEVO.cz | Jiří Vokoun